zondag 10 juli 2016

Het laatste restje...

... van mijn favoriete jongensstofje. Ik kocht het al lang geleden en maakte er enkele leuke kleertjes uit voor geboortecadeautjes. Jammer genoeg heb ik er geen foto's van, want het was lang voor ik deze blog begon en lang voor ik zelf kindjes had. Maar gelukkig heb ik altijd nog een stukje achter de hand gehouden en vond ik het perfecte patroon in een van de magazines van B*Inspired. En ik wist meteen dat het om het perfecte patroon ging, omdat het in net hetzelfde stofje geshowd werd ;) Ik maakte er een echte zomerse versie van door het te combineren met een fel geel tricootje. Als je de uitgebreide handleidingen van Compagnie M en StraightGrain gewend bent, is het wel even wennen om een verkorte handleiding te kunnen volgen, maar al bij al is het me aardig gelukt om dit polo'tje in elkaar te steken, zonder al te veel te moeten tornen (gelukkig maar, want ik gebruikte voornamelijk de overlock en dan is tornen geen pretje).

Vandaag waren we uitgenodigd voor de babyborrel van Jules (waar ik eerder vandaag al over schreef) en alsof hij het wist, poseerde onze Matteo als een volleerd fotomodel, wat onderstaande foto's opleverde.




Patroon: B1401 shirt uit het magazine B*Inspired, editie 2
Stof: lang geleden gekocht. Geen idee of het nog ergens te koop is, maar anders mag je het me altijd laten weten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten