zaterdag 16 januari 2016

Voor alles een eerste keer

Al enkele jaren denk ik eraan een blog op te starten, maar het ontbrak me nog aan inspiratie voor een catchy naam. Zo'n naam moet volgens mij goed in de mond liggen en moet ook meteen duidelijkheid verschaffen over de inhoud van de blog. Sinds september vorig jaar ben ik mama van een tweeling geworden en sindsdien geef ik ook borstvoeding. Laat die borstvoedingsmomenten nu de perfecte momenten zijn om over zulke zaken te brainstormen. En jawel, vandaag viel me dan ineens de naam voor mijn toekomstige blog te binnen en ik maakte er dan ook meteen werk van. Bij deze stel ik u voor: mijn eigen blog "Van mama's hand". Zoals de titel al doet vermoeden zal ik hier vaak artikels posten over handgemaakte creaties. In mijn vrije tijd hou ik me namelijk het liefst zoveel mogelijk creatief bezig: ik naai, ik haak, ik maak juweeltjes, ik Cameo (jawel, sinds vandaag is dat een werkwoord), ik hou ervan om nieuwe receptjes in de keuken uit te proberen, ... Kortom, aan creativiteit geen gebrek, maar jammer genoeg wel een gebrek aan creativitijd. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een webshop die me wat van die tijd aan de man vrouw kan doen.
Daarnaast zijn papa lief en ik ook volop bezig met de plannen van ons nieuwe huis. Ook daarover zullen in de toekomst wellicht wel enkele blogposts geschreven worden.
En last but not least: twee kindjes in huis hebben, levert uiteraard ook heel wat mooie momenten op en ook die momenten zal ik maar al te graag met jullie delen. Om dit eerste artikel af te sluiten, laat ik jullie graag al kennis maken met mijn 19 weken jonge hartendieven, zijn het geen schatjes? :)


Hopelijk tot binnenkort!

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Die van mij zijn bijna twee, ik krijg gewoon heimwee, als ik dit zie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een cliché, maar ze worden echt zo snel groot. Maar langs de andere kant kijk ik er ook wel naar uit om ze te zien opgroeien :)
      Leuk dat je mijn blog volgt trouwens! :)

      Verwijderen
  2. Welkom in de blogosfeer! Je zal je hier al snel welkom voelen! En wat een schatjes zeg. Lijkt me handen vol zo'n tweeling, maar ook dubbel zoveel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci :) Het is inderdaad wel vrij druk bij momenten, maar zoals ze zeggen: double the trouble, but twice the fun! :)

      Verwijderen