woensdag 9 maart 2016

Welkom kleine Tuur!

In onze vriendenkring worden er geregeld al eens kleine kindjes geboren. Goed anderhalve maand geleden kregen we dus opnieuw een geboortekaartje in de bus, ditmaal van de kleine Tuur. Indien gewenst door het ouderpaar schiet ik me graag achter mijn naaimachine om zelf een leuk cadeautje in elkaar te flansen. Ook deze keer kreeg ik permissie om iets zelfgemaakts cadeau te geven. Heerlijk vind ik dat! :) Meestal trek ik gewoon mijn goed gevulde stoffenkast open en kies ik een stofje dat daarvoor in aanmerking komt. Deze keer trok ik echter naar de stoffenwinkel met de bedoeling om een stofje te vinden dat bij het geboortekaartje paste. Bij toeval vond ik zelfs 2 geschikte stofjes die ik alle twee omtoverde in een aantal broekjes en pakjes. Oordeel zelf maar:

Een faux-pocket pants van Brindille and Twig (daarover kon je in een van mijn vorige blogposts al iets meer lezen):





Geen opmerkingen:

Een reactie posten